לינוי אשרם תרגיל כדור / ממשיכה בשלה: מדליית כסף ללינוי אשרם / לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור.

לינוי אשרם תרגיל כדור / ממשיכה בשלה: מדליית כסף ללינוי אשרם / לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור.. כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול: בגיל שש וחצי ההורים רשמו את לינוי אשרם לחוג התעמלות אמנותית כדי שתוציא קצת אנרגיה. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור. בספטמבר האחרון הוכיחה לינוי אשרם בת ה־18, ש אשרם, בת לאם ממוצא יווני ואב ממוצא תימני, היא המתעמלת האמנותית היחידה בישראל כרגע שאיננה ממוצא מזרח אירופי.

המתעמלת חתמה את התחרות עם תרגיל כדור נהדר אותו ביצעה, כמו כל שאר התרגילים, בצורה נקייה וללא נפילות וזכתה עליו את הציון 18.233. לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף נוספת בגמרי המכשירים במשחקי אירופה במינסק. ארטיום דולגופיאט, אנדרי מדבדב ואלכס שטילוב. אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט. תרגיל כדור מצוין של אשרם, שהעניק לה 23.1, שמר אותה במקום השני.

לינוי אשרם חושפת: איך הופכים מתעמלת לאלופת עולם
לינוי אשרם חושפת: איך הופכים מתעמלת לאלופת עולם from images1.calcalist.co.il
תרגיל כדור מצוין של אשרם, שהעניק לה 23.1, שמר אותה במקום השני. לינוי אשרם רשמה היום (שבת) הישג ענק בגביע העולם בהתעמלות אמנותית במינסק, כששברה את שיא העולם בתרגיל האלות. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. התעמלות אמנותית גמר קרב רב. עצם העובדה שקיבלה ציונים כל כך גבוהים גם. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. לינוי אשרם וניקול זליקמן יעלו היום (שישי) אחר הצהריים לתחרות הקרב רב באליפות העולם בהתעמלות אמנותית הנערכת בסופיה בירת בולגריה. תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגביע העולם במינסק.

כושר כדור, ידית כדור, לקפוץ סוס אחרים מוצרים מתנפחים סוג:

כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול: ניקול זליקמן ביצעה תרגיל נהדר והשיגה ציון של. שמחה שהצלחתי להראות את זה. בשבוע שעבר, בגיל 18, היא הדהימה את מומחי הענף כשזכתה בשתי מדליות ארד באליפות אירופה והפכה לתקווה של ישראל לינוי אשרם, השבוע. תרגיל כדור מצוין של אשרם, שהעניק לה 23.1, שמר אותה במקום השני. פתיחה מאכזבת ללינוי אשרם באליפות העולם בהתעמלות אומנותית. עצם העובדה שקיבלה ציונים כל כך גבוהים גם. המאמנת שלה היא ילנה קופילנקו והכוריאוגרפית היא איילת זוסמן, שפיתחה איתה תרגיל שמושך עניין רב וצפוי בהמשך להפוך רשמית לאלמנט לינוי אשרם. לינוי אשרם הרשימה וסיימה שמינית. המתעמלת הבכירה של המשלחת הישראלית בבולגריה סיפקה תרגיל כדור חלש עם ציון של 17.000 בלבד, מה אשרם הפילה במהלך התרגיל את הכדור, מה שפגע בו משמעותית ונתן לה את הדירוג השלישי בלבד מבין הישראליות. כושר כדור, ידית כדור, לקפוץ סוס אחרים מוצרים מתנפחים סוג: אתמול ביצעה את תרגיל החישוק (20.5 נקודות) והכדור (19.55 נקודות). היא הקדימה את קטרין טאסבה הבולגריה ואת דינה.

המתעמלת הבכירה של המשלחת הישראלית בבולגריה סיפקה תרגיל כדור חלש עם ציון של 17.000 בלבד, מה אשרם הפילה במהלך התרגיל את הכדור, מה שפגע בו משמעותית ונתן לה את הדירוג השלישי בלבד מבין הישראליות. הייתה לי שנה מוצלחת, עבדתי קשה, המון שעות, כדי לבצע את התרגילים בצורה הכי טובה. המאמנת שלה היא ילנה קופילנקו והכוריאוגרפית היא איילת זוסמן, שפיתחה איתה תרגיל שמושך עניין רב וצפוי בהמשך להפוך רשמית לאלמנט לינוי אשרם. שתי מדליות כסף ואחת ארד. התעמלות אמנותית גמר קרב רב.

לינוי אשרם סגנית אלופת העולם בקרב רב: "עדיין לא מעכלת ...
לינוי אשרם סגנית אלופת העולם בקרב רב: "עדיין לא מעכלת ... from sport1images.maariv.co.il
קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים. זו הרגשה מדהימה, אמרה אשרם בנַתְבָּג. אתמול ביצעה את תרגיל החישוק (20.5 נקודות) והכדור (19.55 נקודות). ארטיום דולגופיאט, אנדרי מדבדב ואלכס שטילוב. לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. תרגיל כדור מצוין של אשרם, שהעניק לה 23.1, שמר אותה במקום השני. על אף שמדובר רק במדליית ארד, לינוי אשרם יוצאת מהאליפות הזאת כמי שאמורה לזכות במדליה אולימפית בקרב רב כמעט בוודאות.

ניקול זליקמן ביצעה תרגיל נהדר והשיגה ציון של.

התעמלות אמנותית גמר קרב רב. לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף נוספת בגמרי המכשירים במשחקי אירופה במינסק. לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור. המאמנת שלה היא ילנה קופילנקו והכוריאוגרפית היא איילת זוסמן, שפיתחה איתה תרגיל שמושך עניין רב וצפוי בהמשך להפוך רשמית לאלמנט לינוי אשרם. אחר כך תעבור לאלות, סרט ותסיים בחישוק. הייתה לי שנה מוצלחת, עבדתי קשה, המון שעות, כדי לבצע את התרגילים בצורה הכי טובה. המתעמלת הבכירה של המשלחת הישראלית בבולגריה סיפקה תרגיל כדור חלש עם ציון של 17.000 בלבד, מה אשרם הפילה במהלך התרגיל את הכדור, מה שפגע בו משמעותית ונתן לה את הדירוג השלישי בלבד מבין הישראליות. המתעמלת הבכירה של המשלחת הישראלית בבולגריה סיפקה תרגיל כדור חלש עם ציון של 17.000 בלבד, מה אשרם הפילה במהלך התרגיל את הכדור, מה שפגע בו משמעותית ונתן לה את הדירוג השלישי בלבד מבין הישראליות. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. ברור שהחמצתי את הילדות, אין לי כלום בחיים חוץ מהתעמלות אמנותית, אבל זה מאהבה ומבחירה. לינוי אשרם הרשימה וסיימה שמינית. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה למקום השלישי וזכתה במדליית הארד. היא הקדימה את קטרין טאסבה הבולגריה ואת דינה.

לינוי אשרם, המתעמלת הבכירה של ישראל, מדורגת רביעית בתרגיל הכדור עם 21.250 נקודות. לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף נוספת בגמרי המכשירים במשחקי אירופה במינסק. התעמלות אמנותית גמר קרב רב. אחר כך תעבור לאלות, סרט ותסיים בחישוק. היא סיימה את התחרות עם 89.7, כשדינה אברינה שבמקום הראשון מסיימת עם 91.4.

אשרם זכתה במדליית הארד בתרגיל הסרט
אשרם זכתה במדליית הארד בתרגיל הסרט from images1.ynet.co.il
יוגה כדור אוויר תקע צבע: שמחה שהצלחתי להראות את זה. לינוי אשרם רשמה היום (שבת) הישג ענק בגביע העולם בהתעמלות אמנותית במינסק, כששברה את שיא העולם בתרגיל האלות. על אף שמדובר רק במדליית ארד, לינוי אשרם יוצאת מהאליפות הזאת כמי שאמורה לזכות במדליה אולימפית בקרב רב כמעט בוודאות. קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים. ארטיום דולגופיאט, אנדרי מדבדב ואלכס שטילוב. עצם העובדה שקיבלה ציונים כל כך גבוהים גם. לינוי אשרם | עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל.

זהו הישג שיא של מתעמלת אומנותית ישראלית.

אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט. לינוי אשרם, המתעמלת הבכירה של ישראל, מדורגת רביעית בתרגיל הכדור עם 21.250 נקודות. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. יוגה כדור אוויר תקע צבע: לינוי אשרם הרשימה וסיימה שמינית. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. לינוי אשרם אלופת אירופה 2018: תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגביע העולם במינסק. המתעמלת חתמה את התחרות עם תרגיל כדור נהדר אותו ביצעה, כמו כל שאר התרגילים, בצורה נקייה וללא נפילות וזכתה עליו את הציון 18.233. לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף נוספת בגמרי המכשירים במשחקי אירופה במינסק. אחר כך תעבור לאלות, סרט ותסיים בחישוק. כושר כדור, ידית כדור, לקפוץ סוס אחרים מוצרים מתנפחים סוג: התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020.

המתעמלת חתמה את התחרות עם תרגיל כדור נהדר אותו ביצעה, כמו כל שאר התרגילים, בצורה נקייה וללא נפילות וזכתה עליו את הציון 18233 לינוי אשרם. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית.

Posting Komentar

0 Komentar

Ad Code